СПІРАЛЬНИЙ СПОСІБ ФОРМУВАННЯ МАТРИЦЬ АСОРТИМЕНТУ (ТОВАРІВ ЧИ ПОСЛУГ) ЯК ІНСТРУМЕНТ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ


Для кого ця програма

Програма скерована на керівників, середній та топ-менеджмент, власників малого та середнього бізнесу (виробники, дистрибутори, рітейлери). А також для практикуючих фахівців - комерційних директорів, маркетинг директорів, керівників відділів категорійного менеджменту, керівників відділів продажів, категорійним менеджерам, закупникам. Всім бажаючим знати і розуміти суть і інструменти формування матриць асортименту

 Мета програми


Основною метою програми є отримати практичне вміння спіральним способом формувати матриці асортименту в залежності від потреб об'єкта чи клієнта


 Чому ми навчаємо

  • Розуміти суть та принцип спірального способу формування матриць асортименту
  • Знати принцип застосування матриці асортименту, сформованої спіральним способом
  • Формувати базову матрицю асортименту
  • Приймати аргументовані рішення щодо формування матриці асортименту в залежності від потреб об'єкта чи клієнта
  • Оптимізувати матриці асортименту для збільшення продажів та максимального задоволення потреб клієнтів

 Структура програми

  1. В чому полягає суть та принип формування матриці асортименту спіральним способом
  2. Принцип застосування матриць асортименту, сформованих спіральним способом
  3. Як сформувати базову матрицю асортименту
  4. Формування матриці асортименту спіральним способом на прикладі однієї товарної категорії
  5. Які преференції для Компанії дає застосування спірального способу формування матриць асортименту

 Викладач    


Дата  проведення:

18 травня 2018

Тривалість:

з 19.00 до 21.00

Місце  проведення:

вул. Дмитрівська, 92-94, Київ

Документ, що  видається після завершення:

Х

Вартість  участі

безкоштовно

Щоб дізнатися про програму детальніше, просимо звертатися до співробітників Київської школи економіки:



info@kse.org.ua

044 492 80 12
067 434 72 06


Business Education