ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВИБОРУ ТА ОЦІНКИ ЛОКАЦІЇ ТОРГОВОГО ОБ'ЄКТУ


Для кого ця програма

Програма скерована на керівників, середній та топ-менеджмент, власників малого та середнього бізнесу та практикуючих фахівців - директорів з розвитку та операційних директорів мережі торгівельних об'єктів, що приймають рішення щодо будівництва чи оренди приміщень для майбутніх торгівельних об'єктів.

Всім охочим знати і розуміти суть і інструменти вибору та оцінки локації успішних торгівельних об'єктів.

 Мета програми


Основною метою програми є формування практичних навичок та вивчення інструментів для аргументації рішення щодо локації (місця розташування) торгового об'єкта


 Чому ми навчаємо

  • Вирішувати дві важливі проблеми: врахувати всі характеристики і особливості (фактори) локації об'єкта і в той же час компактно, за допомогою одного розрахункового показника, оцінити дану локацію
  • Формувати  та визначати фактори, важливі для оцінки локації торгового об'єкту
  • Розуміти алгоритм застосування факторного аналізу для отримання розрахункової оцінки  локації торгового об'єкту
  • Отримати передумови та основу для розробки методики оцінки локації об'єктів з урахуванням особливостей та стратегії Вашого бізнесу
  • Приймати аргументоване рішення щодо вибору місця розташування для майбутнього торгового об'єкту

 Структура програми

  1. Що таке мікроринок торгового об'єкта і як визначити його межі
  2. Аналіз мікроринку (локації) торгового об'єкта
  3. Оцінка локації майбутнього торгового об'єкта за допомогою факторного аналізу
  4. Висновок. SWOТ-матриця результатів аналізу мікроринку (локації)

 Викладач    


Дата  проведення:

дата визначається

Тривалість:

-

Місце  проведення:

вул. Дмитрівська, 92-94, Київ

Документ, що  видається після завершення:

Х

Вартість  участі

безкоштовно

Щоб дізнатися про програму детальніше, просимо звертатися до співробітників Київської школи економіки:



info@kse.org.ua

044 492 80 12
067 434 72 06


Business Education