ПОБУДОВА HR-ФУНКЦІЇ В КОМПАНІЇ


Для кого ця програма

Програма скерована на керівників, середній та топ-менеджмент, власників малого та середнього бізнесу та практикуючих фахівців у сфері HR


 Мета програми


Основною метою програми є формування практичного вміння розбудови функції управління персоналом в організації


 Чому ми навчаємо

  • Розуміти різницю між управлінням персоналом та управління людьми
  • Робити систематичні дії, щодо побудови єфективного HR ворганізації
  • Створювати корпоративні механізми, задля отримання потрібної квалифікаціїї та мотивації спіробітників у потрібний час
  • Розбиратись у чинниках людської поведінки в організації
  • Оптимізувати організаційні структури та використання людського ресурсу в організації

 Структура програми

  1. Цикли розвитку організації
  2. Народження HR-функції в організації
  3. Зв`язок стратегічного плану в організації та HR-плану
  4. HR-спеціалисти та менеджмент. Взаємні очікування та розподіл ролей.
  5. Корпоративна культура
  6. Взаємозв'язок Філософії, Політик, Процедур та Практик в організації
  7. HR-політика: структура та зміст
  8. Вплив HR-спеціаліста на процес формування та динаміку корпоративної культури
  9. Рекрутинг. Як планувати, як вести інтерв*ю, як готувати пропозицію
  10. Адаптація. Про що треба потурбуватись.
  11. Навчання та розвиток співробітника. Як діагностувати потреби, як розробити план розвитку, як навчати
  12. Оцінювання. Сутність процедури. Методи розробки та проведення
  13. Кадровий резерв
  14. Мотивація
  15. Принципи побудови систем оплат праці
  16. Підсумки. Зворотній зв'язок


 Викладач    


Дата  проведення:

дата визначається

Тривалість:

-

Місце  проведення:

вул. Дмитрівська, 92-94, Київ

Документ, що  видається після завершення:

Сертифікат управлінської майстерності

Вартість  участі

6 500 грн

Щоб дізнатися про програму детальніше, просимо звертатися до співробітників Київської школи економіки:



info@kse.org.ua

044 492 80 12
067 434 72 06


Бизнес-образование